S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba

 

NOVINKY

arr3Platby přes novou platební bránuVážení zákazníci, díky společnosti ThePay.cz je nyní možné v našem e-shopu platit platebními... arr3Nový přepravce DPDVážení zákazníci, po ukončení spolupráce s přepravní společností PPL Vám nyní nabízíme využívání... arr3Novinky v eshopu13.10.2017 přidáno: 305 karet 2006-07 OFS 100 karet 2013-14 OFS 193 karet 1990-91... arr3Zasílání NOVINEKVážení zákazníci, pokud máte zájem o zasílání novinek v našem eshopu, tak se musíte na naše stránky...

naše cena 8,00 Kč (0,32 EUR)
skladem
naše cena 8,00 Kč (0,32 EUR)
skladem
naše cena 8,00 Kč (0,32 EUR)
skladem

KONTAKTY

Lukáš Hoďánek - Hokejové karty 09
Srnín 27
381 01 Český Krumlov
tel: +420721152314
napište nám
Facebook: @hokejovekarty09.cz

ANKETA

O rozšíření jakých karet byste měli zájem?

Češi v NHL 44% Slováci v NHL 18% Hráči působíci v KHL 21% Cizinci v Extralize 17%

Internetové obchody


OBCHODNÍ PODMÍNKY » Objednávky z České republiky

Obchodní podmínky

Článek I. - Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup zboží v internetovém obchodě www.hokejovekarty09.cz se sídlem Srnín 27, 381 01 Český Krumlov, kontaktní osoba Lukáš Hoďánek. Upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.


§ 53 zákona č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník):
(1) Pro uzavření smlouvy mohou být použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran. Prostředky komunikace na dálku se rozumí zejména neadresovaný tisk, adresovaný tisk, typový dopis, reklama v tisku s objednávkovým tiskopisem, katalog, telefon s (lidskou) obsluhou, telefon bez (lidské) obsluhy (automatický volací přístroj, audiotext), rozhlas, videotelefon (telefon s obrazovkou), videotext (mikropočítač a televizní obrazovka), elektronická pošta, faxový přístroj, televize (televizní nákup, teleshopping), veřejná komunikační síť, například internet.

Článek II. - Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména tyto informace o objednaném zboží, způsobu úhrady ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží.

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vloží, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko Odeslat.

Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či objednávce.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že je obeznámen s obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky a reklamační řád jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy a kupující i prodávající jsou jimi vázáni. Na obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. K uzavření kupní smlouvy dochází momentem závazného potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a je nepřístupná třetí straně. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy je možno pozorovat v průběhu procesu objednávání v našem internetovém obchodě. Kupující má možnost objednávku před jejím vlastním odesláním zkontrolovat a případně opravit. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky.

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.


Článek III. - Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 1 rok  nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

Článek IV. - Ochrana osobních údajů

Ochrana osobních údajů se řídí zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Veškeré údaje získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy). Při objednávání zboží požadujeme od kupujícího pouze ty osobní údaje, které jsou nutné k vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Tyto informace jsou chráněny a jsou nepřístupné třetí straně. Výjimku tvoří externí vci, jimž jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu nutném k bezproblémovému doručení zboží.

Osobní údaje zákazníků jsou plně chráněny proti zneužití. Uzavřením smlouvy zákazník souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů. Zákazník pak má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv týkajících se těchto údajů (platí pro registrované zákazníky). Osobní údaje je možno na žádost zákazníka vymazat z databáze. Zákazník může o výmaz zažádat písemně (zasláním e-mailu na adresu hokejovekarty09@centrum.cz ).
Uzavřením kupní smlouvy zákazník souhlasí s tím, aby společnost Lukáš Hoďánek - Hokejové karty 09 použila poskytnuté údaje k marketingovým účelům (např. zasílání novinek e-mailem atp.). Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám.

Článek V. - Cena zboží, způsob placení a informace o produktech

Všechny ceny uvedené u zboží v našem internetovém obchodě jsou konečné (tedy s DPH, jinými příplatky). Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. V ceně není zahrnuto poštovné a balné. S celkovou cenou svého nákupu je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Cena zboží včetně dopravy na potvrzené objednávce ze strany prodávajícího je neměnná. Při objednávce nad 2.500 Kč, může být požadována platba předem.

Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – faktura je vždy zasílána v elektronické podobě na email objednávajícího, který je uveden v objednávce. A to vždy s potvrzením o odeslání zásilky. Daňový doklad – faktura může být na žádost objednávajícího odeslán dříve.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Platbu zboží je možno provést několika způsoby, záleží na způsobu dodání zboží. Při osobním odběru se platí za zboží v hotovosti na odběrném místě. O způsobu placení za zboží dopravované na určené místo se vždy řídí jakým způsobem kupující bude zboží platit.

Pokud nebude zásilka při platbě na dobírku vyzvednuta a vrátí se zpět k nám. Bude Vám při opětovném zaslání zásilky připočítána k předchozí částce částka 85,-Kč. Vyhrazujeme si právo na změnu platbu. Kdy můžeme požadovat platbu převodem místo dobírky.

V.I. - Nabízíme Vám tyto varianty způsobu dodání a převzetí zboží:

1) Osobní odběr
Objednané zboží si můžete odebrat na adrese Srnín 27, Český Krumlov po předchozí domluvě na e-mailové adrese hokejovekarty09@centrum.cz nebo telefonu
+420 721 152 314.
Ve skladu není stálá pracovní doba, proto je důležité předem dohodnout konkrétní datum a čas vyzvednutí.

Obratem Vám termín potvrdíme, případně Vás pro upřesnění budeme kontaktovat telefonicky. Pokud nám budete chtít sami zavolat a nebude aktuálně nikdo přítomen, pošlete nám prosím e-mail.

2) Doprava zboží
Dopravu na určenou adresu zajišťujeme po celém území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy.
Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník sám. Ceník a varianty dopravy naleznete v sekci
POŠTOVNÉ.

V.II – Platební a dodací podmínky:

1) PLATBA BANKOVNÍM PŘEVODEM
Platbu můžete provést z účtu či složenkou na účet č. 7233564001/5500 Raiffeisen Bank.
Po připsání platby na účet bude zboží nejpozději do 3 pracovních dnů odesláno na Vaši adresu

2) PLATBA NA DOBÍRKU
Po obdržení Vaší objednávky bude zboží odesláno nejpozději do 3 pracovních dnů na Vaši adresu a platbu provádíte při převzetí zásilky.



3) PLATBA PŘES PAYPAL

Po připsání platby na PayPal účet bude zboží nejpozději do 3 pracovních dnů odesláno na Vaši adresu. Od 1.1.2016 je platba přes PayPal zpoplatněna a to 5% z celkové částky objednávky.

Kompletní ceník poštovného naleznete zde...

Zboží odesíláme přes Českou poštu nebo přepravní společnost PPL.

V.III. - Převzetí zboží a odpovědnost za vady

Prodávající má povinnost vyřídit jím potvrzenou objednávku, odeslat zboží a dodat jej na uvedenou adresu kupujícího v dohodnuté lhůtě. Při dopravě zboží přepravní službou, nebo při osobním odběru zboží podepsáním dodacího listu či faktury zákazník potvrzuje převzetí zboží.

Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit.

Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat si záruční podmínky včetně návodu na obsluhu zboží a následně se těmito informacemi důsledně řídit.

Odpovědnost za vady zboží a záruka se řídí zejména dle:

  • § 616 - 627 Občanského zákoníku

  • Směrnice Evropského parlamentu a Rady 1999/44/ES

  • Zákon č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Článek VI. - Záruka na zboží

Kupující k objednanému zboží obdrží i všechny potřebné dokumenty (daňový doklad a případně návod k použití pokud se k tomuto zboží vztahuje). Záruční list je nahrazen prodejním dokladem, kde je uvedeno označení výrobku a datum prodeje. Tento doklad o koupi (faktura) je dostačující pro uplatnění reklamace.
Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona a v souladu s § 620 Občanského zákoníku činí pro spotřební zboží 24 měsíců. Tato záruční doba je platná pro kupujícího, který je spotřebitelem.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho dílů) způsobené řádným používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.

Reklamce zboží v záruční lhůtě se řídí Reklamačním řádem a podmínky pro její řádné uplatnění. V případě reklamace kontaktujte přímo nás a my danou reklamaci vyřídíme.

Článek VII. - Odstoupení od smlouvy

Fyzická osoba, nepodnikatel

Platí v případě, že je objednávka vystavena na nepodnikající fyzickou osobu (daňový doklad neobsahuje IČ kupujícího)

V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace do 14 dní od převzetí zboží a to bez udání důvodu a bez sankcí za odstoupení. Rozhodne-li se pro odstoupení v této lhůtě, je povinen dodržet níže uvedené podmínky:

1. Napsat a odeslat dopis (na adresu Lukáš Hoďánek - Hokejové karty 09, Srnín 27, 381 01 Český Krumlov) nebo email (na e-mailovou adresu hokejovekarty09@centrum.cz) s tímto textem:

"Odstupuji tímto jednostranně dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku od smlouvy ze dne ............... (datum potvrzení objednávky) uzavřené dle objednávky č..... (číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu" (pokud spotřebitel požaduje vrácení peněz na účet, uvede prosím číslo účtu). Dále spotřebitel uvede datum a podpis.

2. Telefonicky se domluvit na telefonním čísle +420 721 152 314.

3. Spotřebitel je povinen dodat prodávajícímu zpět nepoškozené zboží, bez jakýchkoli známek užívání nebo opotřebení, s veškerým příslušenstvím a včetně původního obalu (pokud to jeho charakter nevylučuje). Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem, a to nejpozději do 30 dnů od účinnosti projevu vůle kupujícího k odstoupení od smlouvy, tj. obdržení zboží a doručení odstoupení. Prodávající nehradí spotřebiteli částku, kterou zaplatil přepravci.

Při nesplnění uvedených podmínek může prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty vráceného zboží.

Odstoupením od smlouvy může dojít ke ztrátě, tj. doúčtování, poskytnutých slev.

Vracené zboží nelze zaslat na dobírku. Spotřebiteli je doporučeno zboží pojistit proti poškození či ztrátě.

Toto právo na odstoupení od smlouvy neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.



VII.I. - Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy

  • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíšeno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

  • na dodávku zboží upraveného podle požadavků kupujícího, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo se souhlasem kupujícího započato před uplynutím 14 dnů od převzetí plnění

  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího

  • na dodávku novin, periodik a časopisů spočívající ve hře nebo loterii

VII.II. - Storno objednávky

Prodejce si vyhrazuje právo stornovat objednávku:

  • na základě dohody s kupujícím

  • v případě nevyzvednutí či nepřevzetí zboží od přepravce

  • po uplynutí lhůty 14 dnů od data objednávky zboží v případě, že bylo zvoleno osobní převzetí a kupující si zboží nevyzvedl

  • po uplynutí lhůty 5 pracovních dní od data objednávky zboží v případě, že byla zvolena platba předem a objednávka nebyla uhrazena

  • po uplynutí lhůty 3 dnů od odeslání výzvy kupujícímu s žádostí o dodatečné potvrzení objednávky či její změny (SMS, e-mail, telefonicky)

Prodejce se zavazuje neprodleně zákazníka informovat a potvrdit, že byla objednávka stornována.



Článek VIII. - Údaje o prodávajícím

Lukáš Hoďánek - Hokejové karty 09, Srnín 27, 381 01 Český Krumlov

IČ 71865322, DIČ CZ8409221359

E-mail: hokejovekarty09@centrum.cz

Tel.: 721 152 314

Bankovní spojení: č.ú. 723 356 4001/5500 - RaiffeisenBank



Článek IX. - Další práva a povinnosti smluvních stran

    1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

      Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

      Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy hokejovekarty09@centrum.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.

      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europe.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

      Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

 

Článek X. - Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Toto platí pro zákazníky, kteří zatrhnou u objednávky možnost zasílání Newslettru.

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. Cookies na jeho počítači. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.



Článek XI. - Závěrečná ustanovení

Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných předpisů.

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatnost nebo neúčinnost jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivovaná prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.